Hvad styrer dine kunders tilfredshedsniveau?

Det er en kundeserviceleders opgave at sørge for, at kunderne er tilfredse med deres kundeoplevelse. Når kundetilfredsheden er høj, betyder det, at de vil være mere tilbøjelige til at vende tilbage og henvise din virksomhed til andre. Hvordan kan du se, om kundetilfredsheden er der, hvor den skal være? I dette blogindlæg diskuterer vi vigtigheden af at udspørge dine kunder for at få feedback om, hvad der driver deres kundetilfredshedsniveau!

Kundetilfredshed er nøglen til succes

i kundeservice.

– Kundetilfredshedsundersøgelsen er et af de vigtigste værktøjer, du kan bruge til at måle kundernes tilfredshed

– En effektiv kundeoplevelse lever op til alle løfter, den opfylder kundernes behov og forventninger

– Du er nødt til at vide, hvor godt din organisation klarer sig, når det gælder om at levere en god kundeoplevelse, så du kan sikre, at din virksomhed bliver ved med at vokse

Kundetilfredshedsundersøgelsesværktøjer – Kundefeedback-software , en online-løsning til indsamling af kundeanmeldelser og -meninger via e-mail eller via sociale medier som Facebook og Twitter . Webundersøgelser er en anden måde at få direkte markedsundersøgelsesresultater fra et publikum af enhver størrelse . Onlinefællesskaber, hvor brugerne deler deres erfaringer om produkter eller tjenester, de har købt, er også værdifulde ressourcer til at gennemføre kundetilfredshedsundersøgelser.

Forstår du dine kunders behov og ønsker skaber du et bedre produkt

– værktøjer til kundetilfredshedsundersøgelser, der giver dig mulighed for at score kundernes feedback ved hjælp af en letforståelig skala

– Du kan bruge kundeanmeldelser og vidnesbyrd fra kunder, der har købt dine produkter eller tjenester, sammen med resultaterne af kundeundersøgelser , i dit markedsføringsmateriale og på dit websteds indhold. Det hjælper potentielle købere med at se, hvad andre mener om det, du tilbyder . Det er en god måde at opbygge tillid hos dem, så de vil være mere tilbøjelige til at købe hos dig, når de har brug for noget lignende!

Kundeoplevelsesvurderinger – Brand authority opbygges over tid, efterhånden som nye besøgende opdager dit brand via søgemaskinerangeringer for relevante søgeord relateret til det, du laver . Grundlaget for dette er bygget på positive kundeoplevelser, som fører til opbygning af forbrugertillid, loyalitet og fortalervirksomhed.

En tilfreds kunde fører til salg

– kundetilfredshed er kundens opfattelse af, hvor godt dine produkter eller tjenester opfylder deres behov og forventninger

– Du kan få kundefeedback via e-mail, sociale mediekanaler som Facebook, Twitter, Google+, YouTube og Pinterest . Dine kunder er mere tilbøjelige til at reagere positivt, når du holder dem opdateret om, hvad de har brug for at vide om nye produkter, salgstilbud/rabatter osv. Dette vil tilskynde dem til at komme tilbage for at gentage forretninger!

Kundefeedbackundersøgelser – Det vigtigste i en kundeoplevelsesundersøgelse er, at den stiller alle de rigtige spørgsmål på alle de rigtige tidspunkter . Et effektivt værktøj til onlineundersøgelser hjælper med at indsamle forbrugerdata ved at stille specifikke spørgsmål vedrørende en tjeneste eller et produkttilbud på tværs af forskellige kontaktpunkter i forskellige faser fra kendskab til kunderejsen.

0 comments on “Hvad styrer dine kunders tilfredshedsniveau?Add yours →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *